čtvrtek 2. května 2013

Élektra

V úterý 30. dubna jsem dostala za úkol vyzvednout v prodejně ekolo.cz přislíbené elektrokolo. Kluci na v ekolo.cz byli ochotní a vybrali nám krásnou černou skládačku značky Agogs. Jediná smůla byla, že jsem s sebou táhla těžkou tašku přes rameno, takže když mi přidali ještě nabíječku a řekli: "Jeď", bylo to se mnou pěkně nahnuté. Nijak mi před prvním ŠLÁPnutím nepřidala ani rada, že nemám řezat zatáčky, protože bych se mohla někde vymáznout (to že se pánovi někdy stává)... Ještěže nám půjčili k Élektře (takhle se bude jmenovat naše e-kolo, joo? :) taky přilbu!

Cestu z Vltavské snad ani popisovat nebudu (pouhých 9 km!), domů jsem přijela úplně zbitá, akcelerátor jsem použila jen na rovince - takže takřka nikdy, no a cesta ve špičce, s tunovou taškou a naprostou neznalostí trasy pro kola, to byl prostě záhul. Jízda v jednosměrce, samozřejmě v protisměru, na chodníku a podobně, přiznávám, nebyla výjimkou.

Doma před barákem jsem vysílala SOS Honzovi, ať mi pomůže s Élektrou do čtvrtého patra. S tázavým pohledem ve stylu: "Tohle snad nebudeš tahat nahoru denně?!?" mi vzal jak kolo, tak tašku...a radši to víc nekomentoval. Ve čtvrtek 2. května mi pak pomohl s kolem dolů. Zkrátka parkovat s Élektrou budu muset u Elišky.

První soutěžní cesta do práce byla taky vtipná. Náplavka celkem prázdná, pak kličkování mezi turisty u Mánesa, most Legií, Kampa, Malostranská...a i když jsem si při přihlašování odhadla svou trasu na 6 km s tím, že na Malostranské nastoupím do metra, srdnatě jsem se jala zdolávat zkratku na Klárově, abych se dostala na Hradčanskou. "Vždyť mi Magda říkala, že se to tam dá projet myší dírou? A to neznamená, že tam nejsou schody?" Schody Pod Bruskou u hotelu Hoffmeister mě, nevím proč, překvapily a protože jsem nechtěla jet s motodavem Chotkovou, vynesla jsem si milé kolo - stejně nakonec po schodech - Chotkovou nad zatáčku a dál pokračovala po cyklostezce. Do Národní technické knihovny na Technickou jsem už dorazila jakž takž dobře, jako zákonem schválnosti však všude byly jednosměrky a cyklostezky v opačném směru, než jsem potřebovala. Budu si do příště muset trochu nastudovat trasu...

Šokující odhalení: Nesení Élektry do schodů pro profilovou fotku jsem jen hrála! :)

(piskkle)

Žádné komentáře:

Okomentovat