středa 1. května 2013

ŠLAPU


Letošní slogan kampaně Do práce na kole „Šlapu…“ nebyl podle všeho právě šťastnou volbou. Spolu s průvodním spotem „Nedělej Milušku, začni šlapat“ byl vlastně jedním z důvodů, proč se nechtěl náš zaměstnavatel do soutěže zapojit.

Registrovaní soutěžící dostanou krásná biotrička od (nám v NTK známých) OP Tiger s nápisem Mám dvě duše, tak ŠLAPUNapadlo nás, že si je trochu přetvoříme k obrazu svému, takže až dojdou, dojde i na ně J.

My v týmu Knihokol jsme se nad slogan povznesli. Proč si kazit náladu a brblat, jako by toho nebylo na světě dost. Chceme jezdit? Chceme. Vyhecovali jsme se konečně díky soutěži? Vyhecovali. Motivuje nás to jezdit Do práce na kole? Zatím jo! Takže slogan neslogan, prostě pošlapeme.

Každý soutěžící si může v průběhu měsíce měnit pomocí speciální aplikace profilovou fotku na Facebooku. ŠLAPU tak bude přítomno všude. Bezva ironie. Ale přistoupila jsem na hru autorů spotu z Družiny a pokusím se každý den, kdy pojedu do práce na kole, vyfotit novou profilovou fotku a vymyslet nové heslo, proč šlapu. Zahltím Facebook šlapacíma fotkama, jupííí!

Naše první profilová fotka pořízená při výŠLAPU na Sněžku!


(piskkle)

Žádné komentáře:

Okomentovat