pátek 10. května 2013

Zpívání v dešti

Počasí v Praze dnes možná pár lidí od cyklojízdy odradilo, ale ti, co se projeli (nebo aspoň prošli) louží, se určitě museli cítit minimálně takhle:


Aspoň já teda jo. Normálně bych se do takového lijáku asi nepouštěla, jenže jsem měla na základce uloženou Élektru (e-kolo) a slíbila ji dovézt do práce. Zároveň jsem si říkala, že je načase zkusit se projet Stromovkou, navíc, že by to tam mohlo míň šplouchat.

Pomohla jsem si metrem z I. P. Pavlova na Nádraží Holešovice a zamířila do parku. Louže tam už pomalu tvořily moře, takže po chvíli na mě nezůstala nit suchá...ale co na tom, projela jsem se báječně. Na stezce A162 nebylo ani živáčka a v celé Stromovce byli slovem 2 lidi! Jeden běžec a jeden pejskař. V takovém dešti se dalo navíc krásně nahlas zpívat...

Začátkem týdne jsme s Eliškou chtěly psát příspěvek o tom, jak se nám dobře jezdí v dešti. Že lidi zalezou do metra, turisti pro jistotu nevylézají vůbec a na stezkách je příjemně volno. Mluvily jsme tenkrát o slabém deštíku a možná jsem to dnešní počasí zakřikla svým přáním, že by mohlo pršet celý květen. Odvolávám, co jsem odvolal a slibuji, co jsem slíbil. Stačilo by mrholení, svatý Petře, oukej?

PS: Taťkova potápěčská rada: "když se ti mlží brýle, plivni si na ně", mi na kole nefunguje. Nebo máte jinou zkušenost? :)

 Konečně smysluplné využití Blesku. Teda, mohli by ubrat barev. Kuk!

Kdo má v té soutěži prsty?


(piskkle)

Žádné komentáře:

Okomentovat